Pyrforos

Γραφείο Διασύνδεσης – Εξυπηρέτησης Φοιτητών και Νέων Αποφοίτων ΕΜΠ

Menu

«Εισαγωγή στη Unity»: Εξ αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με έναρξη Οκτώβριο 2024

«Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)

 

Τον Οκτώβριο του 2024 ξεκινά στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων το παρακάτω εξ αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: 
«Εισαγωγή στη Unity»


    •      Έναρξη προγράμματος: 14 Οκτωβρίου 2024
    •      Λήξη προγράμματος: 2 Δεκεμβρίου 2024
    •      Ώρες επιμόρφωσης: 60 (2 ECTS)
    •      Διάρκεια: 7 εβδομάδες
    •      Μέθοδος υλοποίησης: Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (με βιντεοδιαλέξεις)
    •      Επιστημονικά υπεύθυνος: Αναστάσιος Μικρόπουλος, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    •      Ακαδημαϊκά υπεύθυνος: Βλάσιος Κασαπάκης, Επίκουρος  Καθηγητής, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
    •      Έναρξη εγγραφών: 16 Σεπτεμβρίου 2024
    •      Λήξη εγγραφών: 4 Νοεμβρίου 2024 (έως το τέλος της 3ης εβδομάδας του μαθήματος) Δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης
    •      Κόστος υποβολής αίτησης για λήψη πιστοποιητικού επιμόρφωσης: 60 ευρώ (€)
    •      Προθεσμία υποβολής αίτησης λήψης πιστοποιητικού: 2 Δεκεμβρίου 2024 (έως το τέλος του μαθήματος)

 

Ξεκινά στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ο νέος κύκλος του Προγράμματος Επιμόρφωσης: «Εισαγωγή στη Unity». Το πρόγραμμα υλοποιείται με βιντεοδιαλέξεις σε μία καινοτόμα πλατφόρμα μάθησης με διαδραστικό περιεχόμενο (βιντεοδιαλέξεις, quiz, δραστηριότητες, λειτουργία forum, σημειώσεις κ.ά.).

 

Σκοπός προγράμματος:

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εισαγωγή στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών και εφαρμογών Unity.  Το μάθημα ξεκινά με την επεξήγηση βασικών εννοιών των τρισδιάστατων γραφικών, την παρουσίαση της διαδικασίας απόδοσης τρισδιάστατων γραφικών σε πραγματικό χρόνο, και την παρουσίαση της διαδικασίας εγκατάστασης της Unity. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι μέθοδοι προσομοίωσης φυσικών αλληλεπιδράσεων στη Unity, ο κύκλος ζωής των εφαρμογών που δημιουργούνται με τη συγκεκριμένη μηχανή, και οι βασικές αρχές και τα εργαλεία του οπτικού προγραμματισμού που προσφέρει η Unity. Τέλος, το μάθημα συζητά τους ενεργοποιητές και η χρήση τους, ενώ τελειώνει με την παρουσίαση της διαχείρισης ήχου και την υλοποίησης απλής διαδραστικής εφαρμογής.

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

Σε κάθε ενδιαφερόμενο. Ενδεικτικά, απευθύνεται σε:


    •        Απόφοιτους/ες ελληνικών Πανεπιστημίων και Επαγγελματίες στον χώρου του Σχεδιασμού και της Ανάπτυξης Εφαρμογών και Παιχνιδιών
    •        Φοιτητές σχολών συναφών με τα παραπάνω
     

Διδακτικές Ενότητες & Διδάσκοντες

1η ενότητα: Απόδοση σε πραγματικό χρόνο & εγκατάσταση της Unity

2η ενότητα: Γραφική διεπαφή και διαχείριση αντικειμένων

3η ενότητα: Τρισδιάστατα γραφικά & Unity

4η ενότητα: Φυσικές αλληλεπιδράσεις στη Unity

5η ενότητα: Κύκλος ζωής εφαρμογών και οπτικός προγραμματισμός

6η ενότητα: Ενεργοποιητές στη Unity

7η ενότητα: Διαχείριση Ήχου – Υλοποίηση διαδραστικής εφαρμογής

 

Διδάσκων: Βλάσιος Κασαπάκης, Επίκουρος  Καθηγητής, Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Δωρεάν παρακολούθηση: Έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε το μάθημα δωρεάν. Με αυτή την επιλογή προσφέρεται πρόσβαση σε όλο το υλικό του μαθήματος (βιντεοδιαλέξεις, ασκήσεις και εργασίες) και το forum.

Δυνατότητα απόκτησης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης: Εφόσον επιθυμείτε με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος να λάβετε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μπορείτε να υποβάλετε την αντίστοιχη αίτηση.

Η υποβολή της αίτησης μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι την ολοκλήρωση του μαθήματος, δηλαδή μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου 2024.

 

Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον Οδηγό Σπουδώνhttps://drive.google.com/file/d/1naBFS76GLnddPWGQbbuFM4q30xoJNvzK/view?usp=sharing »

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email